Siirry pääsisältöön

AIG Suomen yhteystiedot

Telephone-icon0203 03456
  Vahinkoilmoituksen voi tehdä myös verkossa.
Email-icon asiakaspalvelu@aig.com
Avoinna: ma – pe klo 9-21 ja la klo 10-16

Puhelun hinta 0203-alkuisiin numeroihin Suomesta soitettaessa 1.1.2024 alkaen on normaali matkapuhelin- tai paikallispuhelumaksu. Tarkemman hinnaston löydät täältä.

Henkilöasiakkaan vakuutuksen irtisanomisohje.

Telephone-icon0203 03456  (asiakaspalvelu)
Fax-icon 0207 010 170
Email-iconfinlandbrokerdesk@aig.com
Avoinna: ma – pe klo 9-17

Yritysasiakkaiden vahinkoilmoitukset:
Email-iconfinlandclaims@aig.com
Telephone-icon0203 03456  (asiakaspalvelu)

Se oli AIG:n robotti Antti, joka tavoitteli sinua liittyen e-laskun aktivoimiseen. Kyseessä on automaattinen puhelu, jonka aikana saat ohjeet e-laskun aktivoimiseksi. Mikäli soitat takaisin numeroon, kuulet nauhoituksen uudestaan.

Asiakaspalvelu ja vahinkoilmoitukset:
Telephone-icon0800 152 600
Vahinkoilmoituksen voi tehdä myös verkossa.
Email-iconlaitevakuutus@aig.com
Avoinna: ma – pe klo 9-17 ja la klo 10-16

Palvelumme hätätilanteissa 24/7

Kiireellisissä ja vakavissa sairas- ja tapaturmatapauksissa vakuutettu saa apua AIG:n kansainväliseltä matkahätäpalveluyhtiöltä SOS International A/S:ltä.

Matkahätäpalvelu on avoinna 24 h vuorokaudessa, vuoden jokaisena päivänä.

SOS International A/S
Kööpenhamina, Tanska
Puh: +45 3848 8085
Fax: +45 7010 5056
Sähköposti: sos@sos.dk

Ottaessasi yhteyttä SOS:iin kerro, että sinulla on AIG:n vakuutus.
Ilmoita myös nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ulkomailla ja vakuutusnumerosi.
Jos et tiedä vakuutusnumeroa, kerro mistä olet ottanut vakuutuksen.

AIG Suomen postisosoite on:

AIG Europe S.A. sivuliike

Kasarmikatu 44

00130 Helsinki

Asiakaspalautteet

Ota ensin yhteyttä meihin

Panostamme erityisesti asiakaspalvelumme ja korvauskäsittelymme laatuun ja asiakastyytyväisyyteen. Mikäli et ole tyytyväinen saamaasi palveluun, ota yhteyttä asiakaspalveluumme (Katso yllä Yritys- ja Henkilöasiakkaiden asiakaspalveluiden yhteystiedot). Mikäli olet tyytymätön saamaasi korvauspäätökseen, ota ensin kirjallisesti yhteyttä korvauskäsittelyyn (finlandclaims@aig.com).  

Kuluttajariitojen vaihtoehtoinen riidanratkaisu

Vakuutus- ja rahoitusneuvonta FINE (www.fine.fi) antaa maksuttomia neuvoja ja ohjeita vakuutussopimuksen soveltamisesta. FINEn Vakuutus- ja rahoitusneuvonta ja vakuutuslautakunta antavat myös ratkaisusuosituksia riita-asioihin.

Voit olla yhteydessä myös Kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi), josta saat maksutta tietoa kuluttajan oikeuksista ja sovitteluapua riitatilanteessa. Myös Kuluttajariitalautakunta (www.kuluttajariita.fi) antaa ratkaisusuosituksia riitatilanteissa. Kuluttajaneuvontaan tulisi aina olla yhteydessä ennen asian viemistä Kuluttajariitalautakuntaan.

Mikäli haluat tehdä reklamaation verkkokaupasta ostamastasi vakuutuksesta, voit käyttää myös Euroopan komission Online Dispute Resolution -lomaketta.