Asiakaspalautteet
Ota ensin yhteyttä meihin
Panostamme erityisesti asiakaspalvelumme ja korvauskäsittelymme laatuun ja asiakastyytyväisyyteen. Mikäli et ole tyytyväinen saamaasi palveluun, ota yhteyttä asiakaspalveluumme (Katso yllä Yritys- ja Henkilöasiakkaiden asiakaspalveluiden yhteystiedot). Mikäli olet tyytymätön saamaasi korvauspäätökseen, ota ensin kirjallisesti yhteyttä korvauskäsittelyyn (finlandclaims@aig.com).
Kuluttajariitojen vaihtoehtoinen riidanratkaisu
Vakuutus- ja rahoitusneuvonta FINE (www.fine.fi) antaa maksuttomia neuvoja ja ohjeita vakuutussopimuksen soveltamisesta. FINEn Vakuutus- ja rahoitusneuvonta ja vakuutuslautakunta antavat myös ratkaisusuosituksia riita-asioihin.
Voit olla yhteydessä myös Kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi), josta saat maksutta tietoa kuluttajan oikeuksista ja sovitteluapua riitatilanteessa. Myös Kuluttajariitalautakunta (www.kuluttajariita.fi) antaa ratkaisusuosituksia riitatilanteissa. Kuluttajaneuvontaan tulisi aina olla yhteydessä ennen asian viemistä Kuluttajariitalautakuntaan.
Mikäli haluat tehdä reklamaation verkkokaupasta ostamastasi vakuutuksesta, voit käyttää myös Euroopan komission Online Dispute Resolution -lomaketta.